• Professioneel
  • Cliëntgericht
  • Grensverleggend

Handig om te weten voor je eerste afspraak

Heb je een eerste afspraak bij ons? Dan vragen wij je het volgende:

  • Informeer voor je eerste afspraak naar de vergoeding van je zorgverzekeraar. We helpen je hier graag bij. Gebruik onze AGB-code: 04010164 als je vragen hebt aan je zorgverzekeraar.
  • Controleer of je e-mailadres klopt: wij sturen afspraakbevestigingen en herinneringen naar het door jou opgegeven e-mailadres. 
  • Neem dan je legitimatiebewijs mee; wij zijn verplicht je persoonlijke gegevens te registreren. 
  • Meld je voor je eerste afspraak bij de balie. De administratie controleert je gegevens. Bij een volgende afspraak mag je direct plaatsnemen in de wachtkamer.
  • Neem in verband met hygiëne je eigen handdoek mee voor op de behandelbank en/of apparatuur. Gebruik een handdoek op alle fitnessapparaten. Maak na gebruik het apparaat schoon. 
Algemene aandachtspunten
  • Wil je een geplande afspraak wijzigen of afzeggen? Neem dan uiterlijk 24 uur voor je afspraak contact op per e-mail, telefoon of voicemail. Als je je afspraak binnen 24 uur afzegt, brengen wij kosten in rekening. Deze kosten kun je niet declareren bij je zorgverzekeraar.
  • Is er een calamiteit of noodgeval in onze praktijk? Dan helpen onze BHV’ers je zo goed mogelijk. Volg ten allen tijde hun aanwijzingen op.
  • Wij willen professionele, cliëntgerichte en grensverleggende zorg bieden. Daarom vragen wij na afloop van de behandeling om je mening. Hiervoor gebruiken we de CQ-vragenlijst. Deze ontvang je per mail na afloop van je behandelperiode. Je gegevens worden vertrouwelijk behandeld.

Wij zijn een plus- en topzorgpraktijk. Dit houden we graag zo. Heb je ideeën of suggesties? Mail ze naar info@fyzie.nl, dan komen ze op de juiste plek terecht.

Klachtenregeling

Professioneel en cliëntgericht zijn twee van onze kernwaarden. Hierdoor mag je ervan uitgaan dat al onze medewerkers hun vak zo goed mogelijk uitoefenen. Heb je toch klachten over de behandeling of de manier waarop een therapeut of een van onze medewerkers met je omgaat, dan is het goed om dit met ons te delen.

Klik hier voor meer informatie over onze klachtenregeling
Zorgmail secure mail

Voor het delen van medische gegevens maken wij gebruik van Securemail van Zorgmail Ennovation. Het bericht wordt via de beveiligde servers van Zorgmail met een 2 factor authenticatie aan de geadresseerde aangeboden. Het bericht kan alleen worden geopend als er een code wordt ingevoerd. Deze wordt via SMS door Zorgmail wordt verstuurd.
Deze werkwijze voldoet aan de NTA 7516 regelgeving voor het veilig versturen van berichten met medische gegevens.

Voor het ontvangen van medische gegevens via de secure e-mail bericht is het noodzakelijk om een e-mail én een mobielnummer in uw EPD vast te leggen.

Praktische informatie

Praktische informatie

Professioneel

Alles tot in de puntjes georganiseerd

Cliëntgericht

Een zo volledig mogelijk beeld van jouw vraag of klacht

Grensverleggend

Niet bang om nieuwe dingen te proberen

Direct een afspraak maken