U gaat voor het eerste naar Fyzie of naar de fysiotherapeut, en zou graag uitleg willen over hoe u exact een afspraak maakt en wat u allemaal te wachten staat.

Afspraken maken kan dus vrij makkelijk. Maar wat kunt u nou verwachten op het moment dat u zichzelf aanmeld? Benieuwd hoe dit eruit ziet? Bekijk het handige overzicht en volg daaronder stap voor stap wat u van ons kunt verwachten.


Online aanmelding, stap voor stap uitgelegd.

Ik ben nog niet eerder patiënt geweest bij Fyzie, wat moet ik doen?

Wanneer u online een afspraak wilt maken en u bent nog niet bij ons bekend als patiënt, dan dient u eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Bel met 033-204 80 00.

Dit is nodig omdat wij u als patiënt eerst aan ons patiënten bestand zullen moeten toevoegen. U kunt dan direct een afspraak bij ons maken. Is dat even handig! U zult dan via de assistentes tevens een uitnodiging krijgen om een ‘mijnzorgtoegang.nl’ account te activeren. Zo kunt u in de toekomst online zelf afspraken bij ons inplannen.

U activeert uw account via de volgende stappen:

  1. U ontvangt van ons de volgende email. Klik in deze email op ‘Klik hier om uw account te activeren’.

2. In het volgende scherm is het de bedoeling dat u de gevraagde gegevens invult en vervolgens op ‘activeer uw account’ klikt.

Uw account is nu aangemaakt!

Ik heb nu een account maar hoe maak ik in de toekomst zelf een eerste afspraak?

U heeft in de vorige stappen een ‘mijnzorgtoegang.nl’ account aangemaakt. Dat is mooi, want dat betekent, dat u in de toekomst zelf online een eerste afspraak bij ons kunt maken. Hoe u dit doet, zullen we u uitleggen in een aantal stappen:

  1. Rechts bovenaan onze website vind u deze oranje button:

2. Wanneer u hierop klikt komt u op de ‘afspraak maken’ startpagina met 3 groene buttons. U klikt hier op:

3. U zal terecht komen op een pagina met het volgende scherm:

4. Wanneer u klikt op ‘uw eerste afspraak plannen’. Komt u terecht bij de volgende keuze. Geef hier aan welke praktijk locatie uw voorkeur heeft.

5. U krijgt dan automatisch een keuze over welk aandachtsgebied uw klacht gaat. Ook hier maakt u een keuze.

6. Vul alle verdere gevraagde gegevens in. Vervolgens klikt u op ‘ga verder’.

7. Uw afspraak is bijna definitief. Het enige wat u dient te doen, is in te loggen met de gegevens waar u eerder in deze stappen uw ‘mijnzorgtoegang.nl’ account heeft aangemaakt. Klik daarom op ‘inloggen op uw account’.

8. U komt dan weer terecht bij het scherm waar we eerder waren. Hier vult u uw gegevens in en klikt op ‘inloggen’.

9. Controleert u alle gegevens nog eens? Als er iets gewijzigd moet worden kunt u dat doen bij ‘wijzig uw keuze’. Zijn alle gegevens correct dan klikt u op ‘bevestigen’.

Uw afspraak is gemaakt!